Ja hem fet la campanya de donació de sang

El passat dijous 14 de març vam dur a terme la campanya de donació de sang que fem a l’escola conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya. Un any més, ha participat força gent i hi ha hagut primers donants. L’alumnat de Cicle Superior s’hi ha implicat molt fent les cartes a les famílies, cartells, vídeos, enquestes, regals per als donants… i sobretot poder atendre a tothom que acudia a l’escola. Els va encantar i van aprendre moltíssim!

Estem contents dels resultats i volem donar les gràcies a tothom que ens ha ajudat a fer-ho possible. En primer lloc, al Banc de Sang per confiar en nosaltres per desè any consecutiu. En segon lloc, als donants que van venir (alguns per primer cop). En tercer lloc, a l’alumnat que hi ha posat tot l’entusiasme i la dedicació necessaris. I, finalment, a les famílies del Cicle Superior que sempre han recolzat aquest projecte d’aprenentatge-servei que ens permet aprendre moltes coses i, al mateix temps, donar un cop de mà.

L’any que ve hi tornem. Reserveu-vos el mes de març! 😉

Cicle Superior