Vine a donar sang!!

Ja la tornem a tenir aquí: la campanya de donació de sang de l’escola!

El curs passat ens van confinar 4 dies abans de fer-la. Ja ho teníem tot a punt.

Aquest any, tot i la pandèmia, hem pogut tornar a col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya per a muntar-la. Els alumnes de Cicle Superior estan molt engrescats. Mireu quins cartells han preparat!!

Per qüestions de seguretat sanitària aquest cop els donants han d’inscriure’s i demanar hora al web de Donar sang.  Un cop allà hauran de seguir aquestes instruccions:

De fet si cliqueu aquí us hi enllacem directament. Us apareixerà un formulari com aquest i podreu demanar l’hora que us vagi més bé. Afanyeu-vos abans no quedi ple!!

ANIMEU-VOS!!! Un petit gest que pot salvar 3 vides!!

I si no podeu donar sang aconseguiu que algú del vostre entorn s’animi.

Moltes gràcies!!