PROJECTE ERASMUS+ TELE EN CONFINAMENT

Aquest mes de maig havíem de participar amb un grup d’alumnes de 6è en una trobada a Norwich (Regne Unit), juntament amb alumnes i professors d’Eslovènia, Finlàndia, Salamanca i Polònia, en el marc del nostre projecte Erasmus+ TELE (Towards Effective Language Education).  Malauradament, per causa del COVID19 aquesta trobada no ha estat possible, però hem dissenyat una activitat alternativa, una trobada virtual per videoconferència en què van participar 8 alumnes de cicle superior.  La vam fer dimarts 12 de maig, amb el títol de “Welcome to our country”, i consisteix en què cada estudiant presenta un lloc del seu país escollit per recomanar a la resta de participants. Al final, tothom va poder dir quins dels llocs els agradaria visitar i per què.  I és clar, tot això en anglès, of course!  També va ser una bona manera de celebrar el dia d’Europa, que va ser el 9 de maig.

Tot seguit compartim algunes fotos de la vídeoconferència, que la vam fer només amb àudio (sense càmera) per minimitzar els problemes tècnics de xarxa.  Tots els participants van gaudir molt de l’activitat.  Els nostres alumnes van presentar El Castellot, el Museu de la Xocolata i el Museu de les Il.lusions de Barcelona, Sitges, les ruïnes romanes de Mérida, les ruïnes d’Empúries, Montserrat i la nostra tradició dels Castells.  Ho van fer tots molt bé i vam gaudir molt d’aquesta activitat!!

Podeu veure el llistat de participants i llocs presentats aquí:ZOOM 12May Welcome