La classe de 6è (Pigtown) presenta un projecte a l’ajuntament de Castellví de la Marca

Avui la colla de Pigtown ha presentat el seu projecte sobre les plantes dels carrers i places de Castellví de la Marca davant la regidora d’Educació, la Dària Santiago.

La proposta pretén apropar als veïns del municipi el coneixement que aquests alumnes han anat adquirint després d’observar una quinzena de plantes de la Múnia (entre arbres i arbustos) . De moment han passat les dades de vuit d’aquests arbres en un web.

Han demanat a l’Ajuntament la seva col·laboració col·locant uns rètols al costat d’algunes d’aquestes plantes. Al rètol hi ha de figurar el nom vulgar i el científic a més d’un símbol que el catalogarà com a arbre, arbust, herba o liana. El rètol ha de portar un codi QR que enllaci a la fitxa que l’alumnat ha realitzat sobre aquella planta. Aquí teniu un disseny del rètol elaborat pels alumnes:

De moment s’han observat arbres i arbustos de la Múnia, però el projecte té previst ampliar aquesta observació -i retolació si s’escau- als altres nuclis i barris del municipi. Aquest és el plànol amb els arbres i arbustos observats fins ara:

Plànols com aquest es podrien col·locar també en punts estratègics del municipi per indicar la localització de les plantes del projecte.

La proposta -que inclou també una gimcana vegetal- ha tingut molt bona acollida per part de la regidora, que s’ha compromès a fer-la arribar al consistori i a defensar-ne l’aprovació.

La regidora d’Educació, Dària Santiago, escoltant atentament les explicacions dels alumnes.

Moltes gràcies per l’atenció i l’interès de la regidora. Esperem poder tenir bones notícies ben aviat!!