Èxit del taller de castells!

Avui hem començat el dia fent la nostra presentació de Catalunya i el taller de castells als nostres companys alemanys. Ha estat un èxit!

Els nostres alumnes ho han fet molt bé i tothom ho ha gaudit molt! Tothom s’ha pogut posar una faixa per fer el taller. Agraïm als Castellers de Vilafranca que ens les han deixat!

Al final del taller hem fet una pinya i hi hem posat una enxaneta. Aquí us deixem algunes fotos:

Després hem realitzat un projecte d’art en gran grup. Tota la classe treballava alhora en un gran mural. La tasca consistia a dibuixar imatges que representessin coses o moments que ens facin sentir bé. De tant en tant anàvem canviant de lloc i anàvem completant les imatges que altres havien començat. Ha quedat un mural molt acolorit que exposarem demà a la trobada amb els pares.

A la tarda hem anat al centre de la ciutat on uns alumnes més grans que estan aprenent espanyol ens han presentat diferents obres d’art que han quedat a la ciutat després de les diverses edicions del festival Documenta.

Ha estat un dia molt complet!