Dues mestres de Finlàndia visiten la nostra escola

Aquesta setmana esta essent molt especial.  Tenim entre nosaltres la Mervi i la Merja, de la nostra escola sòcia de Finlàndia, que ens han visitat per conèixer el nostre centre i compartir i comparar els nostres sistemes educatius i diferents maneres de fer escola.  També aprofitarem per dissenyar el projecte Erasmus+ que treballarem conjuntament amb el seu centre i amb una escola d’Alemanya el curs vinent.

Van arribar dilluns i seran amb nosaltres fins dijous.  Dilluns els vam donar una benvinguda tota l’escola, i cada grup els va oferir una petita representació musical relacionada amb la primavera, que també va arribar dilluns!

Aquests dies van venint a les nostres aules, i observen com treballem.  Són molt amables i ens agrada molt compartir aquests dies amb elles.