Comiat de la colla de 6è!

Dimarts pel matí vam poder fer el comiat tan esperat pels alumnes de 6è.

Teníem moltes ganes de veure’ns plegats i estàvem  molt emocionats.

Primer vam recordar el pas dels 9 anys per l’escola. Cadascú deia algun record de tota l’etapa i vam poder riure d’algunes anècdotes.

A continuació vam parlar sobre la nova etapa que els espera: l’institut. Estan nerviosos però sabem que gaudiran els nous aprenentatges i faran noves amistats. Us anirà molt bé!

Després vam cantar tots junts  la cançó Volcans de Búhos.

Vam compartir les paraules positives que els companys i les companyes pensen de cadascú.

I va arribar el moment de repartir les orles. Amb uns garrotins vam cantar i pensant qui podia ser el company o companya que estaven definint.

En un moment de sorpresa, van aparèixer la M&M i vam ballar tots junts una cançó.

Per acabar visualitzant un vídeo molt emotiu recordant els 9 anys de l’escola amb missatges dels mestres. Un record per tota la vida.

I encara ens va donar temps de ballar una cançó dels diables de la representació dels Pastorets!!! Perquè ells ho van demanar!

Va ser un acte molt especial, acollidor i molt emotiu.

Un adéu que és un a reveure!

Moltes gràcies per tots els moments viscuts!