Trobada amb la colla de Pigtown!!

Aquest matí ens hem pogut retrobar amb la colla de 5è, els pigtowners!! Ha estat un matí molt bonic, ple de moments divertits, tendres, interessants… i alguna sorpresa i tot!

Hem compartit les vivències del confinament (molta cuina i moltes manualitats) i també hem fet un repàs al curs que deixem, que, tot i estrany i diferent, ha tingut moltes més coses a part d’aquests mesos a casa. Tots han pogut dir la seva i també fer propostes per al curs que ve (les tenim ben anotades!).

Un cop més deixeu que agraïm a les famílies l’esforç que han hagut de fer durant totes aquestes setmanes. La vostra col·laboració i complicitat ha estat clau. Gràcies a vosaltres els pigtowners han après a adaptar-se a noves situacions i treure’n el millor, que d’això es tracta la vida, diuen.

El curs vinent encara està ple d’incerteses. Però no teniu dubte que l’encararem amb el mateix esperit de treball, superació i solidaritat amb què hem afrontat el que estem acabant.

Demà haguéssim fet la Festa del Sol, la festa major de l’escola. Un moment de retrobament de tota la comunitat escolar. Esperem que al proper curs puguem refer-nos d’aquesta distància de seguretat i retrobar-nos un cop més.

Bon estiu!!