E+ KA2 TELE (Towards Effective Language Education) 2019-21

Enguany estem molt contents d’iniciar un nou projecte Erasmus+KA2 “TELE” (Towards Effective Language Education), que tindrà una durada de dos anys (2019-2021).

Som els coordinadors d’aquest projecte i col·laborarem amb cinc escoles sòcies dels següents països: Eslovènia, Finlàndia, Polònia, Regne Unit i Salamanca.

Els objectius principals del projecte són:

-Millora de la competència del professorat de llengua estrangera mitjançant l’intercanvi de bones pràctiques.

-Millora de la competència oral i escrita de l’alumnat en llengua anglesa.

-Foment de la consciència sobre la cultura i diversitat a Europa.

El projecte se centra en l’intercanvi de bones pràctiques sobre l’ensenyament-aprenentatge de les llengües estrangeres, i inclou activitats col·laboratives per a l’alumnat de cicle superior.  El projecte inclou trobades de formació per al professorat i estades curtes al Regne Unit per a l’alumnat.

Us n’anirem informant en aquest web i a les xarxes :).

==>La primera activitat amb l’alumnat va ser participar en un concurs per escollir el logo del projecte a través de la plataforma eTwinning.

==>L’alumnat de les sis escoles publiquem notícies al nostre diari digital telejornal.eu . Us animem a visitar el web!  Hi trobareu diferents tipus de notícies.  Ens va bé per estar al dia del que passa a cada escola, i per millorar la nostra competència escrita en llengua anglesa!

==>Primera estada formativa a Finlàndia. Functional Learning.

Del 27 al 31 de gener de 2020, un parell de mestres de cada escola van participar a la primera trobada presencial del projecte a l’escola de Pielavesi (Finlàndia).  La Cèlia i la Clara hi van participar en representació de la nostra escola: Trobada Erasmus a Finlàndia