BICICLETADA PEL CAMÍ DE SIRGA

Amposta, 11 de maig de 2023

BICICLETADA PEL CAMÍ DE SIRGA
L’alumnat de 4t de l’escola van anar en bicicleta pel camí de sirga.

Dimarts 9 de maig, les classes de 4t de l’escola van fer una excursió en bicicleta pel camí de sirga. Pel matí van estar pedalejar fins les 10.30 i van fer una parada. Allí van realitzar una activitat d’identificació d’arbres, aprenent a utilitzar una clau dicotòmica. Alguns dels arbres eren: xop, plataner, om, freixe i aube. Després van esmorzar i van continuar fins arribar a Balada.
Un cop a Balada van continuar la ruta fins al lloc on està enfonsat el vaporet Anita. Des d’allí van desfer el camí fins tornar al pàrquing de Balada, on van realitzar una activitat per aprendre a mesurar l’alçada dels arbres. En acabar van dinar i jugar una estona.
Per finalitzar l’excursió, van tornar pel mateix camí. Va ser un dia molt interessant, on van aprendre la vegetació del bosc de ribera.

PEU DE FOTO:
Un moment de l’activitat on es veuen pintant l’escorça dels arbres.