MÉS PODCASTS DE L’AMBIENT DE REPORTERS/ES

Valorar l’ús que fem de la pista compartida

Autoria:  Leyre Samo i Wissal Raiss (4t), Valery Aguilar (5t) i Aina Baiges (6t)

Data: 25/04/2023

Hi ha queixes sobre l’estat de la pista compartida del Consol Ferré. Parlem amb alumnes que l’utilitzen i amb mestres de l’Escola per conèixer la seva opinió i quines són les propostes que ens fan.

Diada esportiva de l’Escola Consol Ferré

Autoria: Rayan Berradi (4t), Jana Salvador (4t) i Pep Roig (6t).

Data: 25/04/2023

La Diada, que busca fomentar l’activitat física entre l’alumnat i les famílies, es realitzarà el proper  13 de maig arran els resultats d’una enquesta d’hàbits esportius fora de l’Escola per fomentar l’activ Descobreix què pensa l’alumnat d’aquesta iniciativa en aquest podcast.

#canaldereporters, #radioreporters; #local