A GAUDIR DEL PATI NOU

Després de molts anys insistint ja hem aconseguit el pati nou. Necessitàvem aquest espai perquè teníem un pati massa menut. De moment ja hem posat un porxo de borró i quatre taules de pícnic i ara estem construint tres tipis amb materials de bioconstrucció.

Aquest cap de setmana ens vam trobar diverses famílies i mestres de l’escola per posar fang i palla damunt de les estructures dels tipis. Va ser un dia molt bonic i profitós. Ara falta acabar de cobrir el fang amb calç i després els pintarem amb motius dels indis americans que dissenyaran els xiquets i xiquetes de l’escola.
El pati va guanyant forma i cada vegada xalem més amb el que hi ha.

Els alumnes de sext.

1. Lurdes Fontanet Pagá

Com a mare celebro emotivament i efusivament que per fi comencin a gaudir del pati projectat l’any 2014 per l’alumnat del cicle superior de l’Escola. S’ha fet molt d’esperar i ha estat fruit de molts d’esforços (gràcies a tot@s). Malauradament s’ha tingut que viure la situació Covid-19 sense suficient espai exterior per poder sortir tot l’alumnat. Endavant! Espai de joc i d’educació a l’aire lliure. Qualitat per als nostres infants. Hip, hip, hurraaaaaa! Continuem!