GUST PER LA LECTURA 6è A

Enguany, a la Comissió de Biblioteca, hem encetat un nou projecte, la dinamització de clubs de lectura a l’hora del pati.

Aquesta activitat ha estat dirigida als alumnes de 5è i 6è que, degut a la quantitat d’interessats, es va haver de formar quatre clubs de lectura independents.

El Departament d’Educació cada any ofereix la participació al Concurs del Gust per la Lectura i enguany hem vist l’oportunitat de treballar la lectura amb les propostes que ens suggereix dit concurs.

Ha estat tota una nova experiència força interessant per als alumnes i, després d’un gran esforç tant a nivell organitzatiu per part dels mestres com a d’implicació i esforç per part dels participant, per fi podem compartir el nostre treball molt satisfets de la feina feta i sobretot del camí realitzat.

Esperem que us agrade i us animem a llegir llibres de Williams Steig, un escriptor i il·lustrador únic.

No hi ha espectacle més bonic que la mirada d’un nen que llegeix. Günter Grass.