Entrades i sortides curs 20-21

Benvolgudes famílies,
entenem que teniu neguit per poder-vos organitzar. Us passem elplànol d’entrades i sortides 2020-21.Hem intentat crear el major nombre d’accessos posssibles perevitar aglomeracions.

És OBLIGATORI l’accés al centre amb MASCARETA. Es prendrà latemperatura (òptima fins a 37.5º) i es proporcionarà gelhidroalcohòlic per netejar les mans.

L’alumnat de les comunitats de mitjans i grans entrarà sol al’escola. Si heu de parlar amb els mestres utilitzeu ClassDojo.

L’alumnat de Primer i Sisè entrarà a l’edifici pel vestíbul.
L’alumnat dels grups A de Segon i Quart entrarà a l’edifici per laporta Ports i els dels grups B per la porta Montsianell.
L’alumnat de Tercer i Cinquè entrarà a l’edifici per la porta Ports.

L’alumnat de la comunitat de menuts entrarà amb 1 acompanyant.Si hi ha germans, prioritzeu que entrin a l’escola primer els mitjansi grans, després els menuts. En aquest cas s’entrarà per la rampa ise sortirà per la porta del costat de l’hort, és un itinerari de sentitúnic. Els xiquets i xiquetes no podran quedar-se a jugar al pati.

NOMÉS podreu accedir per la porta que toca segons el nivell, noes permetrà el pas per dintre l’escola d’una porta a una altra.

Com veureu cada nivell té una hora establerta d’entrada i sortida.És molt important la PUNTUALITAT pel bon funcionament del pla.

Eviteu, si us plau, les aglomeracions a la porta, caldrà que espereude manera ordenada fent fileres del grup A i B, sempre respectantles distàncies de seguretat i permetent la sortida de l’alumnat.Deixeu la via lliure, les famílies que vingueu amb cotxe, podeu estacionar al pàrquing de l’Eroski.

En el cas que un alumne/a hagi d’entrar o sortir del centre forad’aquestes hores haurà de ser per la porta principal, un cop haginentrat els grups d’aquesta porta.

L’accés a l’oficina de l’AFA i de Secretaria, també es farà per laporta principal, un cop hagin entrat o sortit els grups d’aquestaporta.

Eviteu la presencialitat dins del centre, utilitzeu el Classdojo, telèfon o correu electrònic per missatges o tràmits.

Entenem que ens caldrà aprendre a tots i totes aquestes novesentrades i sortides, us demanem paciència, anirem adaptant lesmesures per fer-les més eficaces i també depenent de l’evolucióde la pandèmia.

Si us plau, expliqueu als xiquets i xiquetes com hauran d’accedir al’escola.

Moltes gràcies a tothom per la col·laboració!

Salutacions,

Àngela Arrufat