Informacions i carta a les famílies:Educació i Salut

Benvolgudes famílies,

avui tot el claustre s’ha posat en marxa per poder acabar d’organitzar el nou curs. No serà tasca fàcil per a ningú, però tenim moltíssimes ganes de veure als xiquets i xiquetes i tornar a fer de l’escola la nostra llar.

Llegiu la carta que us envien el Departament d’Educació i de Salut amb les concrecions generals d’inici de curs. Salut _ Escola CARTA Families

Tan aviat com puguem us passarem la informació concreta d’inici de curs a la nostra escola. Entenem que teniu neguit per conèixer com ens organitzarem, us anirem informant per aquest canal.

Recordeu també que les famílies que no hagueu fet el pagament de la quota de material cal que passeu perl’escola a signar el compromís de pagament. L’horari de secretaria és de 9 a 13h.

També podeu venir a recollir els objectes personals dels xiquets i xiquetes que es van deixar quan vam tancar l’escola.

Us recomanem que tots els tutors/es legals dels alumnes tinguin l’aplicació ClassDojo al mòbil per tenir la informació de primera mà. Si teniu problemes per connectar-vos demaneu-ho a secretaria.

Les famílies que no hagueu demanat l’ajut del menjador i en tingueu intenció, caldrà que demaneu cita prèvia al Consell Comarcal per fer la sol·licitud.

Comença el nou curs!! Ànims!!!