Criteris d’avaluació del tercer trimestre – Educació Infantil

Benvolgudes famílies,

Com heu pogut veure després de vacances hem continuat la comunicació i les propostes a fer amb vostres fills i filles, l’objectiu d’això és establir unes rutines de treball que ajuden l’alumnat a mantenir-se actius i a no perdre alguns dels aprenentatges ja assolits fins ara en la mesura que les condicions ho permetin.

Val a dir que, tot i l’esforç dels i les docents, les dificultats per arribar a totes les famílies, a fi de seguir l’evolució, el creixement i el desenvolupament dels infants des de la distància, no permeten fer les valoracions que es realitzarien en un context de presencialitat, però poden ajudar a complementar aquelles de les quals ja es disposava.

l’informe de final de curs reflectirà prioritàriament les observacions que s’han realitzat durant el temps que s’ha compartit amb els nens i les nenes, complementat, si ha estat possible, amb algunes de les interaccions que s’hagin pogut tenir des de la distància per tal de reduir el neguit i l’angoixa de les famílies en aquests moments especialment sensibles.

I per donar resposta a aquesta situació excepcional i poder valorar els alumnes d’una forma més justa durant el temps de confinament, aquest tercer trimestre hem elaborat els següents criteris d’avaluació:

– L’alumne/a, amb ajuda de la seva família, té la voluntat d’establir comunicació amb les tutores i col·laborar en les tasques proposades o compartir les que ells mateixos realitzen a casa.

– L’alumne/a presenta un estat emocional equilibrat que li permet adoptar estratègies per seguir aprenent a través dels canals establerts aquest tercer trimestre.

– L’alumne/a disposa del context adequat per consolidar els aprenentatges que es persegueixen amb les tasques programades pels docents.

Dit això, cal remarcar que acompanyarem en tot moment l’alumnat en qualsevol dubte o dificultat. Per tant, no dubteu en fer servir qualsevol dels canals de comunicació disponibles per preguntar i/o demanar ajuda si cal.

Mestres d’Educació Infantil de l’Escola Consol Ferré