School to School 21-22

El programa School to School proposa un apropament cultural a l’Índia a través de material didàctic i de l’intercanvi de materials entre una escola de primària d’Espanya i una escola de reforç de la Fundació Vicente Ferrer de l’Índia del mateix nivell. Xiquetes i xiquets de les comunitats més desafavorides van a aquestes escoles abans i després de l’escola pública per tenir suport i reforç escolar que els garanteixin bons resultats acadèmics.

Enguany és el 7è curs que hi participem des de l’escola i l’alumnat de quart ho fan amb molta il·lusió. El tema comú en el que estem treballant des d’anglès i Educació Física és: “Esports i jocs”.

En aquest tema, “Esports i jocs”, coneixerem els esports i jocs més populars de l’Índia. També en veurem el poder transformador i el paper tan important que poden tenir per a la integració i la transformació social. Per fer-ho, abordarem aspectes com:

• El dret al joc i els valors de l’esport.

• Esports populars a l’Índia.

• Jocs de taula a l’Índia.

• Jocs per a l’hora del pati a l’Índia rural.

• El poder transformador de l’esport.