School to School

School to school

El programa «School to School» proposa un intercanvi cultural entre la nostra escola i una
escola del mateix nivell a l’Índia. A través d’aquest intercanvi, el programa busca que els alumnes prenguen consciència de les desigualtats i aprenguen valors de solidaritat i de justícia
social mentre treballen la llengua anglesa.

Des del curs 2015-16, l’escola participa en el programa. Enguany s’han treballat valors de solidaritat, justícia social i corresponsabilitat davant les problemàtiques socials i ambientals globals.

Us adjuntem la foto del cartell de l’escola amb qui estem emparellats i un vídeo que ens han compartit sobre com treballen els xiquets i xiquetes a la seva escola. Molt interessant per veure amb els vostres fills i filles i evidenciar les diferències entre la nostra escola i la seva, els recursos que tenim al primer món i el poc valor que els hi donem.

Bona feina als xiquets i xiquetes de cinquè que han participat al programa!