Higiene de mans

Tot l’alumnat de primer curs ha dut a terme un taller de sensibilització sobre la importància d’una bona higiene de mans per evitar malalties. El taller s’ha realitzat a l’escola a càrrec d’infermeres del Servei Català de la Salut i es complementava amb l’elaboració d’un dibuix per part de l’alumnat.

El dimarts 7 de maig, va tenir lloc a l’Institut Ramon Berenguer IV el lliurament de premis del concurs de dibuix “Higiene de mans”. Per part de la nostra escola va resultar guanyadora l’alumna Aixa Riba Carrasco de 1rA i Jesús Serrano Ferré de 1r B.

A continuació podeu veure les imatges del lliurament de premis: