GSuite Godfather Apadrinament Digital 4t-6è

Apadrinament digital dels alumnes de 6è amb els alumnes de 4t en relació a les aplicacions de google.G-Suite Godfathers és un apadrinament digital i un projecte internivell d’acompanyament als alumnes de cicle mitjà en la descoberta de les aplicacions de google en competència digital per part dels alumnes de 6è.L’apadrinament el duen a terme l’alumnat de quart de primària, sota la supervisió de l’alumnat de sisè primària,fent ús, de les diferents aplicacions de google amb el suport de la web del projecte.