Rebem el 3r premi de la 17a edició del concurs escolar Consumópolis

Ahir l’alumnat de 6è va rebre el 3r premi de la 17a edició del concurs escolar Consumópolis sobre consum responsable organitzat per l’Agència Catalana de Consum. El premi consistia en dues fases en les quals va participar tot l’alumnat de 6è. La finalitat del concurs és doble: d’una banda, sensibilitzar els escolars catalans de la importància que les seves decisions de consum siguin conscients, crítiques, solidàries i responsables i, d’altra banda, fomentar la participació dels centres educatius en activitats vinculades a l’educació en consum.

Aquí podeu veure la nota de premsa de l’Agència Catalana de Consum i aquí el vídeo de l’acte.

Des de l’escola volem felicitar l’alumnat premiat així com a la resta de participants que van elaborar uns treballs molt complerts.