Progama de les Jornades culturals de les CèsarOlimpíades

Durant la setmana de Sant Jordi es realitzen les Jornades culturals que, com no podia ser d’altra manera, enguany giren al voltant de les CèsarOlimpíades.

Aquests dies, a banda de diferents tallers, l’alumnat realitzarà les competicions esportives i podrà gaudir de l’Exposició universal de les CèsarOlimpíades. Podeu veure les fotografies de les diferents produccions i els vídeos per presentar-les a l’espai “Escola i cicles” de l’apartat de fotografies del nostre lloc web. Us animem a donar-hi un tomb virtual!

Acabarem aquesta setmana tan especial el dia de Sant Jordi amb una clausura de les CèsarOlímpiades al matí i activitats literàries a la tarda.