Logotip i lema del projecte d’art

Aquest curs treballarem sobre els i les artistes del camp de Tarragona. Mitjançant aquest projecte, l’escola vol despertar el gust per l’art, la creativitat i el respecte per les pròpies creacions i la dels companys/es, a més de promoure l’interès per les obres d’autors de les nostres comarques. L’objectiu principal és introduir l’aprenentatge de les arts plàstiques per mitjà del coneixement d’artistes locals i d’activitats motivadores que afavoreixin la interrelació d’altres matèries del currículum: llenguatge plàstic, matemàtic, verbal, musical, de coneixement del medi, de les TIC i de l’expressió corporal.

Avui us presentem el logotip i lema del projecte elaborat per l’alumnat de l’escola: Totes tenim un art diferent.