Les petjades d’August

Aquesta darrera setmana els alumnes de 5è han gaudit d’un joc de geolocalització per la part Alta de Tarragona: “Les petjades d’August”. El joc consistia en trobar restes romanes als carrers de la Part Alta de Tarragona. Un cop trobaven una resta romana havien de respondre una pregunta, i si responien bé, obtenien uns punts que es sumaven a mesura que avançava el joc.

L’activitat s’ha realitzat a través de la plataforma MHM i per grups d’alumnes. Ha suposat la cloenda del projecte de medi que s’ha treballat a l’aula. https://ja.cat/JCa7H

Podeu veure les fotografies  a l’espai “Escola i cicles” de l’apartat de fotografies del nostre lloc web. Us animem a donar-hi un tomb virtual!