L’alumnat de 4t visita l’exposició Homo Ludens i dues biblioteques de Tarragona

L’alumnat de 4t divendres vàrem fer una sortida de tot el dia per Tarragona. Al matí vam visita el CaixaFòrum per veure l’exposició Homo Ludens sobre l’evolució del joc i, a continuació, la Biblioteca Pública de Tarragona on ens van fer un taller sobre els àlbums il·lustrats.

A la tarda ens van ensenyar la Biblioteca del Seminari Pontifici de Tarragona on hi ha els llibres més antics de la província. Sembla la Biblioteca de Hogwarts de Harry Potter! Aquesta activitat ens va engrescar a seguir llegint i aprenent en el marc de l’eix d’aquest curs que gira al voltant de la lectura.