Iniciem nous projectes a 6è

A sisè estem començant alguns projectes nous, com el de Georeporters a l’àrea de coneixement de medi; i els gèneres informatius, com el reportatge, l’entrevista i l’enquesta, als àmbits lingüístics.

Ens ha vingut a visitar Norián Muñoz (@NorianMu), periodista al Diari de Tarragona, per explicar-nos com va trobar la seva vocació de ben petita, quin és el recorregut per convertir-se en periodista, i sobretot ens ha regalat alguns consells per poder fer un reportatge ben complet. Ha respost amb molt de gust les preguntes de l’alumnat. Li estem molt agraïdes.

Ara l’alumnat de sisè té una responsabilitat i un repte davant seu que estem segurs que aconseguiran amb èxit. Ànims reporters/es!