Exposició “Art i Pau”

Des del passat 30 de gener, Dia escolar de la Pau i la No Violència, es pot visitar a l’entrada de l’escola l’exposició Art i Pau elaborada amb les obres d’art de l’alumnat i les seves famílies. Algunes de les obres presentades s’han situat en els racons artístics de les diferents plantes de l’escola. Aquests útlims no són visitables però us n’adjuntem fotografies en aquest post.

Enguany hem relacionat la Pau amb el projecte d’art que estem desenvolupant durant aquest curs. Reflexionant sobre la igualtat de gènere els i les alumnes han creat una gran quantitat d’obres molt interessants. Aprofitem per agrair a l’alumnat i les seves famílies que hagin fet possible aquesta exposició.

Si no podeu visitar en persona l’exposició no patiu, aquí en podeu trobar les fotografies.

Exposició Art i Pau