Eines útils per a la preinscripció: oferta de places i IDALU

Hem identificat diferents dubtes comuns de les famílies que han de fer la preinscripció del seu fill/a. Us adjuntem dues eines que us poden ser d’utilitat en funció de l’etapa a la què hagueu de preinscriure el vostre fill/a:

• Etapa infantil i primària: per a les famílies que demanen saber l’oferta de places per a la nostra escola. Podeu trobar la nostra oferta de places i la de la resta d’escoles al següent enllaç.
  • Etapa secundària: per a les famílies que no recorden o han perdut l’IDALU (número d’identificació de l’alumnat) que necessiten per a la preinscripció a l’institut el poden consultar aquí.