Així som i així ens veiem!

Després d’algunes setmanes envaint les classes i els passadissos per dibuixar els nostre propi cos, ja ens hem aixecat a les parets de la nostra escola. Aquesta imatge que ens representa com a individus, però també com a part d’un grup, mostrarà els nostres èxits, allò que fem a l’escola i del que n’estem orgullosos/ses, no només perquè ho hem fet molt bé sinó perquè li hem dedicat molt d’esforç.

Ha sigut una tasca molt difícil però finalment ho hem aconseguit. Ens ens agrada el resultat i mostra les nostres habilitats. Volem ensenyar tot el que podem aconseguir quan ens ho proposem!

Més fotografies