Activitats pels Jocs Mediterranis

Ja falta poc per acabar els curs… però al Cèsar August no se’ns acaben les piles!

Durant tot aquest mes i també tot el mes de juny tot el centre estarà envaït per un personatge molt especial… el TARRACVS! L’escola està adherida al programa del projecte educatiu dels Jocs del Mediterrani de Tarragona 2018, i és per això que no pararem de fer activitats relacionades amb els jocs, esports, xerrades, manualitats, activitats TIC i tindrem alguna visita sorpresa!

Les activitats estan penjades a la programació setmanal a l’entrada de l’escola. Hi ha 8 linies d’actuació: xerrades, activitats esportives, decorar l’escola, curiositats dels jocs, activitats TIC i moltes coses més. Estigueu ben atentes que aviat tindreu fotografies de tot el que s’està treballant en tots els nivells.