6è realitza el projecte Fem COMunitat

L’alumnat de 6è de primària ha realitzat durant aquest curs el projecte Fem COMunitat de la Fundació Akwaba . Després d’haver fet un procés d’investigació, i amb la col·laboració de COMSOC, van preparat un guió d’entrevista per poder entrevistar i conèixer en profunditat diferents membres de la comunitat educativa que participen activament en promoure les cures dins de l’escola i vetllar perquè hi hagi relacions sostenibles dins d’aquesta. Aquesta acció ha permès a l’alumnat visibilitzar rols que no acostumen a ser tan coneguts i a reconèixer i visibilitzar interessos i sabers d’aquestes persones que van més enllà dels que es reconeixen dins de l’escola.

Els podcasts resultants de les entrevistes al cuiner Ramón, la conserge Mònica i la netejadora Antonia els teniu a continuació, així com el vídeo en què es veu l’alumnat realitzant l’acció de comunicació transformadora: