5è visita el Nàstic!

El passat divendres dia 17 de gener, els alumnes de cinquè van visitar el club Gimnàstic de Tarragona.

Ens va rebre Rubén, líder del Nàstic Genuine, que ens va fer cinc cèntims sobre la història del club i els valors que representa el Nàstic Geniune.

A continuació, els i les alumnes van realitzar una sessió d’educació física a les instal·lacions del Nàstic.

A més a més, van poder gaudir de veure com els jugadors de futbol feien un entrenament, així com vantenir l’oportunitat de coneixe’ls, obtenir autògrafs i una fotografia de tots plegats.

Per acabar, els nois i noies van realitzar una roda de premsa on van entrevistar a Juan Rodríguez i Javi Márquez.

La jornada va ser una experiència emotiva i inoblidable pels nostres alumnes.