3 x 3 = Bàsquet!

Aquesta setmana hem practicat la modalitat de bàsquet 3×3. L’alumnat ha fet equips masculins, femenins i mixtes de cada nivell i hem jugat ocupant totes les pistes del pati de l’escola durant tota la setmana.

L’alumnat més petit va fer les seves primeres cistelles i la resta va fer molts partidets, canviant de rival cada 5 minuts. Es van veure grans moments de bàsquet, amb accions més tècniques fetes per l’alumnat que fa extraescolar de bàsquet a l’escola.

La competició de bàsquet 3×3 dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018 es disputarà a la instal·lació de l’Auditori Camp de Mart de Tarragona els dies 27, 28 i 29 de juny. Els aparellaments queden definits automàticament en funció de la classificació dels equips en el rànquing FIBA 3×3. La competició masculina la disputaran 14 equips i la femenina 10. Els preus de les fases van dels 12€ a 20€ la final.

Més fotografies