Visita dels patges reials

Avui ens han visitat els patges reials! Ha sigut molt emocionant, han arribat en una carrossa i l’alumnat de 2n els hi ha llegit un text de benvinguda. Després ells ens han dedicat unes paraules en una llengua que no coneixíem. Sort dels i les alumnes de 6è que ens han fet de traductors i traductores! Finalment els més petit els hi han pogut entregar les cartes que havíem escrit amb molta il·lusió!

Un cop més, agraïm l’organització i la participació de l’AMPA en aquest acte. I també us en passem totes les fotografies.

Fotografies de la visita dels patges reials