Salutació

Benvolgudes famílies

Per tercer any consecutiu aquest bloc treu el nasarró per la xarxa i si ja l’havíeu visitat en anys anteriors podreu veure que, com els vostres fills, ha aprofitat l’estiu per fer una bona estirada. Una estirada que es concreta en una nova organització i en més apartats que us permetran sentir l’escola de forma més propera. I quina millor manera de viure aquesta proximitat que tenir la possibilitat d’obrir una finestra que us permeti veure que fan aquests xiquets i xiquetes que cada matí ens deixeu a l’escola? Aquesta és la raó que ens porta a començar el nou curs amb tot un seguit de fotos que us permetran copsar com han anat aquest primers dies de plors (pocs) i rialles (moltes i sorolloses).

No penseu però, veient les imatges, que l’escola és nomes gresca i xerinol·la, diguem que aquestes són les activitats més, utilitzant un terme que per abús ja comença a estar gastat, mediàtiques. De les altres, de les que demanen colzes, voluntat i esforç ja us en parlarem a les reunions de nivell que ben aviat començarem a fer.

Molt bon curs a tothom i confiem en fer-nos dia a dia plenament mereixedors de la vostra confiança.