Consell Municipal d’infants

El passat dijous 5 de juny van ser citats tots els membres del Consell Municipal d’Infants al darrer ple municipal a l’Ajuntament de Tarragona.Tots els representants de les escoles de Tarragona van cloure l’any de treball que va començar al setembre del 2.013.

La nostra escola Cèsar August també era representada pels consellers de sisè Joan Masdeu i Àlex Viejo i pels consellers de cinquè Alexandra González i Nacho Mendoza.

Es va fer un resum de tot el curs i de les propostes aconseguides, entre elles la proposada pels nostres consellers, que ha estat la instal·lació d’un altra taula de ping-pong al parc Francolí.

En Joan Masdeu i l’Àlex Viejo s’acomiaden de la seva tasca de consellers, ja que comencen una nova etapa a l’Institut. Han estat dos anys intensos, han après molt i han manifestat en diverses ocasions la satisfacció que els ha suposat representar al Cèsar August.

Encoratgem a l’Alexandra i al Nacho a seguir amb la feina de consellers i que els propers anomenats continuin aquesta tasca.

El Sr. Alcalde Josep Fèlix Ballesteros va fer lliurament dels diplomes als consellers cessants i a les escoles participants durant aquest periode de dos anys. Per part de la nostra escola la professora Mercè Minguell va recollir el diploma acreditatiu.

Us facilitem un parell de links on trobareu el ple municipal gravat per TAC 12 i l’entrevista que l’endemà divendres varen fer als nostre consellers a Tarragona Ràdio i unes fotografies del moment.

.
………………………