CERTAMEN DE LA LECTURA EN VEU ALTA

El dimecres dia 6 de març, es va celebrar el XVII Certamen de lectura en veu alta al Teatre Municipal d’Olot.
La nostra Castellroc hi va participar amb dos representants: la Clàudia Monturiol, de Cicle Mitjà en la categoria de grumets vermells, i en Cesc Bosch, de Cicle Superior en la categoria de grumets verds.
Tots dos ho van fer molt bé. I no passar a la final, els felicitem i els agraïm el seu coratge i esforç, en demostrar que llegir en veu alta bé, no és fàcil, però sí que és molt gratificant llegir per ser escoltat.
La final se celebra a Girona.
Els alumnes acompanyants i les mestres vam gaudir molt escoltant, lectures de totes les edats fins a 4t d’ESO, va ser una bona experiència i un regal poder ser allà.
També vam poder escoltar i gaudir de música en directe amb l’actuació de la Coral SOM MÚSICA, de l’Escola Malagrida d’Olot.
Us ensenyem unes imatges del Certamen.
Aquests són els dos llibres que hem llegit i preparat a la lectura en veu alta.

Clica damunt els vídeos per veure’ls