SORTIDA CONVIVÈNCIA BANYOLES

El passat divendres 23 de setembre alumnes i mestres de l’escola vam fer una sortida de convivència a Banyoles, amb l’objectiu d’establir i consolidar vincles afectius. Des d’ I3 a 6è vam pujar a bord de la Triona, una fantàstica barca que ens va permetre observar la bellesa de l’estany des d’un punt de vista privilegiat. Un cop finalitzada la volta amb barca ens separarem amb dos grups: infantil i cicle inicial tot observant la flora i la fauna de la vora de l’estany mentre que cicle mitjà i superior van seguir la ruta de l’Estanyol de les Cendres, tot parant a la font de la Puda.
Després de les respectives activitats ens vam reunir tots al parc de la Draga, on vàrem dinar i gaudir de jocs cooperatius i de les instal·lacions pròpies del parc.