SORTIDA AL RIU “SISTEMES FLUVIALS”

El passat dijous 3 de Novembre l’alumnat de CM i CS vam fer una sortida al riu per veure diferents tipus d’animals, així com també la formació de la cinglera de Castellfollit de la Roca. En aquesta sortida ens va guiar un monitor que es deia Jordi. Abans de sortir de l’escola, en Jordi ens va explicar quins rius passen per Castellfollit i que faríem durant la sortida.
Quan vam sortir de l’escola vam anar cap al carrer Vell agafant la ruta que porta al mirador de la Cinglera de Castellfollit de la Roca.
Una vegada vam arribar ens va explicar quins tipus d’arbres predominaven a Catalunya; també ens va explicar les principals muntanyes que ens envolten, com interfereixen els humans a la natura i com es va formar la cinglera de Castellfollit.
A continuació vam anar al riu i allí vam esmorzar. En Jordi va anar agafant grups per anar a veure una bassa on hi havia granotes i un camp amb cavalls. Després vam anar fins al pont de fusta, va començar a ploure i ens vam refugiar sota un porxo. Quan va parar de ploure, vam tornar cap al pont de fusta i vam veure un bernat pescaire, corbs marins i una llúdriga. Per últim vam tornar a l’escola.
Equip redactor: alumnes de Cicle Superior