L’educació física a l’escola Castellroc

Lletres, números, corxeres… cada assignatura es guareix dels seus recursos i té les seves particularitats.  Des de l’àrea d’EDUCACIÓ física utilitzem el moviment com a matèria primera per aprofitar al màxim el potencial educatiu que aquest ens ofereix.
EDUCACIÓ en majúscula, física en minúscula perquè així és com entenem l’àrea des de l’escola, prenem tots els valors que ens ofereix l’esport i l’activitat física per a créixer com a persones i millorar dia a dia.
Solidaritat, respecte, companyerisme,  tolerància, esforç i acceptació son alguns dels valors que hem desenvolupat durant les darreres setmanes a través dels jocs cooperatius. Hem après a cooperar i hem cooperat per aprendre. Les situacions que ens han proposat han set molt diverses, ens han fet pensar, reflexionar i ens ho hem passat d’allò més bé. Us deixem un recull de fotos d’algunes de les activitats que hem desenvolupat: