ELS ALUMNES DE 5è CREEN LES SEVES PECES 3D

Aquest 3r trimestre, el treball d’escacs amb els alumnes de 5è, ha estat centrat a la creació i edició de peces 3D.

A través del programa Tinkercad, els/les alumnes, havien de pensar i dissenyar una peça per poder imprimir amb la impressora 3D. Prèviament, s’ha fet un treball de repàs dels conceptes matemàtics, basat en la geometria i la mesura. Les primeres peces dissenyades, eren clauers, medalles i fins i tot algun alumne va aconseguir crear una figura d’escacs.

A partir d’aquest treball, els mateixos alumnes, han dissenyat les medalles que s’entregaran en el VI Torneig d’escacs de l’escola Castellroc, que es durà a terme, pels alumnes de primària, els dies 15 i 16 de juny i el qual estan organitzant el mateix alumnat de 5è.

Mireu les fotografies i gaudiu del resultat. La veritat és que és impressionant!!