AUTORS A LES AULES

El dijous dia 28 d’abril a la biblioteca de l’escola  ens va visitar l’il·lustrador Xavier Salomó. Aquesta activitat està organitzada per l’ILEC des de el programa “Autors a les aules” per potenciar el gust per la lectura.
En aquesta ocasió van participar els alumnes de Cicle Inicial de l’escola.
Li vam fer moltes preguntes relacionades amb els contes llegits al pla lector matinal, que fem diàriament a l’aula. Aquests són alguns  dels  títols que hem anat llegint i observant:  Un sopar de por, La meravellosa i horripilant casa de la iaia,  Sunakay i  L’illa de les 160 diferències.
En Xavier, ens va explicar i ensenyar un conte que no coneixíem, que s’anomena: Sota les onades.
També vam gaudir preguntant-li, com i quant de temps dedica a fer aquests dibuixos tan impressionants que realitza, tot ensenyant-nos els seus esbossos.
Per finalitzar l’activitat, ens va dibuixar un llop del conte “El sopar de por”, com a record per l’escola, i ens va anunciar una primícia: ben aviat sortirà la segona part d’aquest llibre, que es dirà: “Un regal de por”.
Moltes gràcies, Xavier!