Catalunya Ràdio

Dilluns 9 d’Octubre vam rebre una visita de Catalunya Ràdio. Ens van fer un taller per parlar del feminisme, del masclisme i dels estereotips de gènere.

Vam estar fent una conversa llarga i molt interessant en la qual, mentre ens gavaven, vam poder opinar sobre el tema el tema i afegir informació.

Després, per grups de taula, vam escriure en un post-it què volia dir per nosaltres masclisme i, en un altre, què era per a  nosaltres el feminisme.

Ho vam posar en comú i vam fer diverses valoracions. Ens van explicar que hi havia coses que pensavem sobre el masclisme que només era la punta de l’iceberg, i que hi havia coses que creiem sobre el feminisme que no eren correctes.

Finalment, Catalunya Ràdio va escollir un parell de companys/es  per entrevistar-los individualment.

En resum, ens va semblar una sessió molt interessant i  profitosa, perquè ens va ajudar a tenir més clars alguns conceptes i consciència sobre el feminisme, el masclisme i els estereotips.

 

Valentina, Martina, Marina i Emmanuel.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>