Dijous 15 de abril vam anar al Suí!!!!!!!
Unes setmanes abans de l’excursió ens vam estar preparant físicament i mentalment. Sobre tot els últims dies (també abans) que quedaven per anar al Suí, vam estar fent un projecte sobre el tema. També alguns companys (l’Ènia i la ivet) ens van preparar unes presentacions per saber l’alçada, les rutes possibles, el desnivell….
També durant aquesta setmana, hem vist un article den Higini (una
persona que coneix molt l’historia del seure poble). L’article era sobre el recorregut des de Collformic fins al Suí i tots els punts d’interes que es poden trobar per el camí. L’article també parla sobre els paisatges que veurem (tot prats) i aquí us deixém l’article (article Higini). Per petits grups ens vam repartir diversos llocs de la ruta que vam seguir (El Cafè, La Sitja del Llop/ La barraca den ramon, el Puig Drau i el Pla de la Calma) desgraciadament el grup del Pla de la Calma no ens va poder explicar el que havien preparat.( Els del Pla de la calma eren l’Oriol,l’Ènia, en Marc, en Didac i la Maria B.).
Durant la sortida del Suí vam trobar des d’aranyes sense nom fins a gripaus corredors. Quant l’autocar ens va deixar a Collformic, ens van repartir un mapa a cada un de nosaltres i començarem el nostre viatge. Uns metres lluny de la carretera, ens vàrem trobar el Pla de l’Ase Mort on vam parar per esmorzar i la Paula i la Maria Ll., ens van explicar una llegenda d’aquest lloc. La següent parada va ser El Cafè (unes runes) i el grup de la Cloe,
en Quim i l’Ian ens explicaren el passat del Cafè. Uns quilometres despres ens vam parar a la La Sitja del Llop, on la Gloria, la Paula i la Maria Ll. ens explicaren la seva historia. Després de caminar més de 5 quilometres ja estavem molt esgotats, pero finalment vam arribar al Suì!!!! L’ultima parada que vam explicar va ser el Puig Drau i qui ho va explicar van ser la Ivet, l’Helga, l’Àlex A., l’Alex H i la Jana.
Un cop finalitzada l’excursió, vam parlar sobre com ens ho aviem passat, que aviem vist…. En global tothom s’ho va passar de meravella i vam veure coses extraordinàries!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. presentació / 2. Presentació / 3. Presentació
Helga i Maria Ll.

