Així ha estat la Setmana Temàtica a la classe de la Platja

A P3, la Setmana Temàtica ha estat orientada a reconèixer i apropar-nos a la figura femenina que està més present en la vida dels més petits. A partir del curtmetratge Piper, hem desplegat un seguit d’activitats que ens han ajudat a identificar aquesta figura i a sentir-nos més a prop d’ella. A continuació us expliquem quina ha estat la nostra experiència:

A principis de setmana, en arribar a la classe, ens vam trobar un regalet: un puzzle! El vam confegir i vam descobrir la imatge d’un petit i alegre ocellet, en Piper, que ens convidava a conèixer la seva història. Il·lusionats, vam mirar el curtmetratge a la pantalla i vam conèixer com en Piper va ser capaç de superar les seves dificultats gràcies a l’ajuda i l’acompanyament de la seva mare, qui havia confiat plenament en les seves possibilitats i l’havia animat en tot moment.

Emocionats pel valor i la tendresa que en Piper ens va transmetre, vam iniciar una conversa que ens va ajudar a identificar de quina manera ens ajuden les persones que ens estimen.

Posteriorment, vam dibuixar al protagonista d’aquesta història, en Piper, i entre tots vam confegir un Lapbook que quedaria exposat al vestíbul de l’escola, juntament amb les creacions dels nostres companys i companyes d’altres cursos.

Una altra història que vam conèixer durant la Setmana Temàtica va ser la de la Nora i el Fil invisible. Aquest conte ens va revelar el secret del nostre melic…quin serà? Shhhhh…. El vam representar en una feineta que trobareu a l’àlbum.

Com a tancament de la setmana, el dia 8 de març vam visitar una creativa exposició de lapbooks i puzzles al vestíbul de l’escola. Ens va agradar molt poder veure les creacions dels nostres companys i companyes més grans.

Desitjem que gaudiu d’aquestes imatges tant com ho hem fet nosaltres 🙂