Matí de Pirates a la Biblioteca de l’escola

Fa uns dies vam rebre la visita de dues persones molt especials: la pirata Tremenduska i el pirata Fran. A la biblioteca de l’escola, les sopes i les mandarines vam conèixer el seu vaixell i ens vam endinsar al món dels contes! Plegats, vam viure una aventura molt emocionant! I és que amb l’ajuda dels amics que vam fer durant el nostre recorregut: el cargol, l’elefant, la tortuga, el peix i l’esquirol, vam trobar el tresor que el Pirata Bocagrossa havia amagat fa molt i molt de temps: L’AMISTAT. Quin viatge més animat!! Acompanyats de cançons, de ritmes i de sons que ens van transportar directament al mig de l’oceà.
Moltes gràcies, famílies, hem gaudit mooolt amb vosaltres!  Ens encanten les vostres visites i la vostra col·laboració!!