Les Sopes visitem la Biblioteca de Nou Barris

Divendres passat va ser un dia molt emocionant. A més de gaudir de la celebració de la diada de Sant Jordi a l’escola, vam passar el matí acompanyats/des de contes i històries fantàstiques a la Biblioteca de Nou Barris. Quina sort tenir aquest recurs tan a prop de l’escola!

En arribar a la Biblioteca, vam conèixer l’espai infantil i vam gaudir de l’explicació de cinc contes molt divertits! Que ens van permetre llegir algunes paraules, saludar-nos, conèixer uns personatges molt simpàtics com en Moustache, la Bruixa Gertrudis, la Papallona… i també vam descobrir un conte que en realitat en podia ser moltes coses! Una boca de drac, un camp de futbol, un ordinador… Buf, moltes coses!

Posteriorment, vam col·locar-ne cadascun al seu prestatge, i vam gaudir d’una bona estona per mirar els contes de la biblioteca lliurement. En teníem  molts per triar!

En acabar, els vam tornar a col·locar al seu lloc, ens vam acomiadar, i vam tornar a l’escola gaudint d’una passejada pel barri amb temps primaveral. Quines ganes de fer la propera sortida!