Apadrinaments espectaculars

Els i les alumnes de 5è B hem preparat dues obres de teatre per a fer als nostres fillols i filloles de 1r B. En el pati anglès ens hem trobat mantenint les distàncies i  han pogut gaudir de les obres : “Una aventura intergalàctica” i “L’illa perduda”. Entre riures, exclamacions i cares de sorpresa els alumnes de primer i cinquè han pogut compartir una estona plegats fent apadrinaments, ja que aquest any està sent més complicat poder-ho dur a terme com altres anys.

En acabar les obres, els Faraons i Faraones de primer havien preparat una sorpresa als Viatgers i Viatgeres del temps, tot entregant una carta personal a cada padrí o padrina explicant les seves aficions.

Ha estat una tarda diferent fent vincles que ben segur duraran al llarg del temps!