Gimcana d’apadrinaments

Des de l’inici de curs els nens i nenes de primer gaudeixen d’una tarda a la setmana amb els seus padrins i padrines de cinquè. Estan tant motivats amb aquestes trobades, que els alumnes de cinquè els hi han preparat una gimcana de jocs tradicionals, perquè n’aprenguin els que no conegui i puguin gaudir tots junts d’una tarda diferent. En les sessions de taller d’escriptura han preparat els jocs, tot treballant el text instructiu i després hem escollit quins prepararíem per primer.

Tot jugant al Stop, al cuc, al mocador, al mataconills i al llop han passat una gran tarda, treballant en equip i passant per les diferents estacions que hi havia. A veure quines noves sorpreses ens esperen durant la resta del curs!