Racons 6è

Els nens i les nenes de 6è de l’Escola Calderon cada setmana fem racons. Ens dividim en set grups de tres persones. Cada grup fa un racó diferent cada setmana. Les activitats poden ser: comprensió oral de vídeos, geometria, càlcul, notícies, etc.

Al racó de notícies escrivim tot el que va passant i fem a l’escola: excursions, festes, activitats, etc. i ho pengem a la web.

A geometria fem cossos geomètrics amb volum. Primer pintem la forma amb els colors que vulguem, després ho retallem i enganxem.

També fem dictats amb els ordinadors i els auriculars  i escrivim les paraules que ens dicten.

El racó de vídeos, tracta de  mirar un vídeo i  després respondre preguntes i fer un resum i un dibuix.

A càlcul, fem càlcul mental: operacions i problemes.

Finalment, tenim el racó d’espai. On treballem amb Probots, que són cotxes que programem i dibuixen figures.